• Punkty: 6
  • Wydarzenie jednorazowe
  • Dla lekarzy i lekarzy dentystów
  • stacjonarne
  • Bezpłatny
  • warsztaty

Szkolenie stacjonarne: Jak asertywnie komunikować się z pacjentami i ich rodzinami?

Wykładowca: Mirosłw Borek - psycholog, trener, coach. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada rekomendację  Trenera I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Cele szkolenia: Zdobycie praktycznej wiedzy związanej z stosowaniem asertywnej komunikacji z pacjentami i ich rodzinami, którasprzyja rozwiązywaniu problemów i budowaniu współpracy.

Program:

  1. Czym jest postawa asertywna i jej znaczenie w kontakcie z pacjentem/rodziną?
  2. Rozróżnienie  zachowań: asertywnych, biernych i agresywnych.
  3. Asertywne reagowanie na presję, krytykę i niesłuszną ocenę.
  4. Stawianie granic nierealnym oczekiwaniom pacjentów i ich rodzin.
  5. Asertywne komunikowanie pacjentowi/rodzinie własnej opinii i decyzji.

 

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Jana Sobieskiego 110, Warszawa

Prowadzący: Mirosław Borek

Szkolenie stacjonarne

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Sobieskiego 110, Warszawa

16.02.2024

godz. 9:00-15:00

 

Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl

 

ZAPIS OTWARTY - LISTA REZERWOWA

ABY ZAPISAĆ SIĘ NA TO SZKOLENIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY

Termin: 2024-02-16

  • wyślij znajomemu

  • Zapisz stronę
  • Wydrukuj